Fájdalommentes fogtömés

A fogtömés az egyik leggyakoribb fogászati ​​eljárás, amelynek célja a szuvasodott fogak megmentése. A korai fogtömési technikák fájdalmasabb eljárások voltak, mára a technológia fejlődésével már gyakorlatilag fájdalommentes eljárással végezzük el a fogtömések kialakítását, amely segít komfortosabbá tenni a páciensek számára a kezelést.

Az egyik leggyakoribb fájdalommentes fogtömési módszer az úgynevezett adhezív fogtömés. A módszer lényege, hogy a fogtömést egy speciális ragasztóval rögzítjük a fog üregébe, ami csökkenti az időt és a kényelmetlenséget. Az adhezív fogtömések előnye, hogy a fogzománcot kevésbé károsítják és sokkal természetesebb megjelenést biztosítanak.

A másik fontos előnye a modern fájdalommentes fogtömési eljárásnak, hogy a fogtöméshez használt anyagok, amelyek lehetnek kompozitok, üvegionomer cementek, hibrid-ionomerek, kompomerek, mind megegyeznek a fog színével és textúrájával. Így a fogtömés sokkal természetesebb megjelenést biztosít és kevésbé látható.

Mivel a fogtöméshez használt anyagok legtöbbje fényre kötő anyag, így UV fény alkalmazásával felgyorsítjuk a fogtömés végleges állapotának eléréséhez szükséges folyamatot. Így gyakorlatilag a kezelés után fél órával újra teljes értékű életet élhetünk az új fogtömésünkkel.

Napjainkban már szükségtelen tartani a fogászati kezelésektől, és az esetlegesen ezekkel járó fájdalmaktól, hiszen mára rendkívül fejlett az orvostudomány. Egy magánegészségügyi intézmény minden esetben a lehető legkomfortosabb kezelési eljárásokkal készül a páciensek panaszainak kezelésére. Konzultáljon fogorvosainkkal a fájdalommentes fogtömési lehetőségekről.

Foglalna időpontot vagy kérdése lenne?
Csak küldje el telefonszámát és mi hétköznap 48 órán belül díjmentesen visszahívjuk,
hogy beszélgessünk a kezelésekről, megválaszoljuk kérdéseit, vagy időpontot foglaljunk Önnek.